Adakah Saya Matang..

As Salam..

sometimes.. bila difikirkan, jika di beri pilihan untk memilih
aku akan memilih untuk kelihatan matang (bukan tua!) dan smart..
but sometimes.. aku berperangai childish..
hahhahaa..(^_^)

bagi seseorang yang sudah matang..(pada pandangan aku)
dia pandai menguruskan diri sendiri, pandai handle masalah, boleh pilih yang baik dan buruk..
boleh mengawal perasaan seperti marah and over- reacting..

but to be someone like that it still far away from me..
sometimes..aku tak dapat nak bezakan mana yang baik dan mana yang buruk..
especially bila aku dah kena rasuah dengan aku punya nafsu..
huh.. so pity for me

matang? kenapa aku nak sangat jadi matang?
maybe because ada something yang aku dah tanam dalam fikiran aku yang ..
kalau jadi orang matang ini..
orang lain akan respect pada kita.. betul tak?
orang lain akann hormat kita..
orang lain akan tanya pendapat kita..
orang lain akan patuh pada kita..
something like that la..

and sometimes.. kalau ada orang yang cakap aku dah besar
 aku dah tua or aku nampak tua ..
aku tak ambil hati pun..malah aku macam agak suka..
hallaaaa...
weird pula..hahahahah (^_^)

p/s .::. hantar  borang temuduga..jom kayuh basikal..
khamis / 3:25 am / khamis 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...