Adakah Diterima Atau Ditolak..

As Salam..

malu rasanya bila nak menulis benda ini..
oleh kerana aku menyandarkan blog ini sebagai diari aku (diari yang tak berkunci dan berpagar)..
so, aku just tulis di sini..

aku malu..
tiap kali aku jumpa Dia mesti aku akan rasa malu sesangat..
rasa macam aku ini tak layak nak jumpa dengan Dia..
rasa macam kerdil sesangat..
herrnmm..akulah hambaMu yang kerdil..

iman dalam diri ini memang senipis bilahan rambut..
sujud aku yang kelima hari ini pada jam 3-4 pagi.. 
adakah masih diterima atau ditolak..
wahallahhualam.. no one know..

bahana laptop and internet..
aku nak avoid kan diri dari ketagih dengan internet especially FB..
tapi alhamdulillah..nampakny aku dah mula bosan dengan FB..
tak lama lagi kau tak on la ...
maybe just seminggu 2 or 3 kali sahaja..
itupun just sekejap sahaja..
bosan..
terima kasih kepada internet yang lambat!!
aku sikit2 dapat mengikis ketagihan aku dengan FB..
thanks to Allah..

alhamdulillah...

p/s.::. kurniakan nur hidayah MU kepada ku.. amin..

khamis / 4:43 am / 23 Dis 2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...