3 Orang Dalam Bilik..

As Salam..

macam sensasi je kan tajuk post kali ini..
its nothing la..just a title..

semalam..farah datang rumah aku lebih kurang pukul 3 kot..
aku pun tak ingat sangat..
datang dengan hajat sebenarnya nak bungkus hadiah firdiana and deliver kepada dia..
sememangnya menggunakan khidmat Aizuddin la..

oleh kerana masa nak bungkus hadiah itu ada coklat yang nak cair., so,
coklat itu dimasukkan sekejap kedalam peti ais..
sementara menunggu coklat keras sikit..
aku and farah berbual-bual la sekejap..
sambil-sambil itu..tangan aku menyelongkar barang2 yang ada dalam laci buku aku..
fail2 lama yang aku simpan aku buka and selongkar satu persatu..

salah satu barang yang aku jumpa ialah buku catatan aku..
bukan buku catatan tapi lebih kepada buku conteng-conteng..
gambar-gambar.. kerja-kerja kursus yang lama..
dan hadiah-hadiah lama yang tak tersentuh langsung..

aku juga jumpa manuskrip arwah novel aku..
aku wondering., samada nak pupuk balik or biarkan sahaja minat aku dalam bidang penulisan..
rasanya..kalau nak pupuk balik..inilah masa yang sesuai..
nothing to do right?
tapi minat itu totally dah lost!
tapi sayangnya tengok menuskrip itu.. akhirnya aku simpan balik dalam fail..

lepas lebih kurang setengah jam..
coklat yang dalan peti ais itu kiteorang keluarkan..dan masukkan dalam kotak..
lebih kurang setengah jam kemudian..Aizuddin pula datang..
oleh kerana aku dan farah masih belum menyiapkan pembungkusan ..
so. oleh itu.
Aizuddin pun sekali lah dengan aku and farah menyiapkan bungkusan..
bertiga duduk dalam bilik aku.. nak buat kat luar angin kuat..nak buat kat ruang tamu adik aku memekak..
(tapi..Din tak ada buat apa2 pun..huhuhu)

kad ucapan Happy Birthday pun satu masalah juga..
tulisan yang didermakan Farah betul2 cincai..
tulisan yang aku dermakan juga cincai..
hahahaha..
tapi ok la..
hahahaa
oleh kerana Firdiana gila Korea., so, 
aku cadangkan supaya menulis beberapa perkataan dalam bahasa Korea..
kiteorang menggunakan kemudahan translation yang disediakan di blog untuk mencari perkataan2 itu., terima kasih blog!

selepas memilih beberapa perkataan untuk ditulis..
kami bertiga bergilir-gilir mencuba untuk menulis..
tapi totally tulisan kiteorang memang tak cantik..
first time tulis memang la rasa pelik..
tapi akhirnya aku yang tulis..kiranya macam aku punya tulisan paling cantik la..
(^_^) hahahaha (^_^)

lepas dah balut dan ikat semuanya..dan kad pun dah siap digam..
kotak hadiah itu diserahkan kepada Aizuddin untuk deliver kepada Firdiana..
tapi malangnya., Firdiana tak ada pula kat rumah..
satu keluarga pergi ke ..ke..ke..kemana eik?
JJ or CC ..?? hahaha ..dah tak ingat..

dah malam..Fir hantar mesej pada aku say thanks!
 farah pun sure mestilah dapat..
tapi tak tahu lagi siapa yang dapat..

lepas mesej Firdiana masuk..mesej Dewi pula yang masuk..
Dewi tanya..apa nak bagi pada Fir for her birthday..
hahahahah..(^_^) aku dengan Farah langsung lupa nak bagi tahu pada Dewi yang kiteorang dah bagi hadiahnya.. hahahahah..sorry sesengat Dewi..
terlupa gila nak bagitahu pada kau!

so. aku just suruh Dewi bincang dengan Syimah and Nabila and Din..kalau2 diaorang nak bagi hadiah juga..

terbantutlah hasrat Firdiana untuk diet sebelum pergi ke PLKN..

p/s .::. kaki yang lebam sebab jogging itu dah baik atau belum..??
khamis / 5:09 am / 23 Dis 2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...