Jangan Tinggal Daku..huhuhu..(^_^)

As Salam..
Go to fullsize image
5 x 2 = 10
10 - 5 = 5

apabila dia kata macam tu rasa macam nak bunuh-bunuh sahaja.
rasa macam kalau this time nak ambil pisau lepas tu tikam dia rasa macam tak kesah kalau masuk penjara.
hermm..
(^_^)
tapi memang sifat aku dari azali susah nak berdendam atau berkecil hati lama-lama dengan orang lain (Alhamdulillah) apatah lagi dengan orang-orang yang penting bagi aku.. terasa macam nak bunuh-bunuh tapi terasa macam nak peluk-peluk.. (ayat2 kiasan sahaja..) ^__^

maybe because nak SPM.., maka dia terasa macam kami jauh dari dia
tidak mengapalah.. biarkan sahaja masa yang menentukan.. lepas SPM nanti barulah aku kenal pasti di mana duduk dirinya hubungan kami..hermm.
love u friends!!

tapi kalau benar hakikatnya dia lebih suka berkawan baik dengan lelaki dari berkawan baik dengan perempuan..aku hormati keputusannya..maybe kami tidak ditakdirkan untuk menjadi kawan baik tapi hanya ditakdirkan untuk menjadi kawan biasa sahaja..
Alhamdulillah kalau dia dah berjaya jumpa dengan kawan sejati dia Syukur Alhamdulillah..
love u friends!!

kami sentiasa mengambil berat akan kamu..!!
dont think we dont..

 aku sudah mula teras tekanan SPM menghempap dan mengejar aku.. buktinya adalah apabila aku dah mula dapat mimpi yang merepek2 masa aku tidur..huhuh

p/s .::. kenapa nak kongsi account FB dengan orang lain?? bukannya mahal nak kena bayar..free of charge.. huhuhuuuu

khamis / 4 Nov 2010 / 9:41 pm
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...