Hari Pertama Rewang Jamuan Kelas..

As Salam..

ok!
this time aku nak cerita satu persatu..

semalam (13.11.2010)..
aku
Ku Nurul Nabilah bt Ku Mahadi
Farah Diyana bt M.Azmi
Nur Hasyimah bt Shafii
pergi ke rumah Dewi Nur Izzati bt Ibrahim ...
dari jam 11 pagi hingga jam 6 petang baru balik..

semuanya gara nak siapkan pembungkusan junk food dan hadiah untuk cikgu..
tapi sebenarnya semua kerja untuk hari itu telah disiapkan awal iaitu pada jam lebih kurang 2.30 hingga 3.30 petang..tetapi kami melepak di rumah Dewi hingga ke pukul 6 petang..

Zuhaili, Suhairy, Azam, Rasyid, Aliah, Fazlina..terus balik apabila kerja sudah siap..
apabila mereka semua balik.., kami telefon Aizuddin supaya datang..,
datang bukan saje nak melepak tetapi untuk membeli ayam KFC..
hehehehee...
this time aku yang belanja..sahaja2 nak belanja..
farah pun dah lama mengidam nak makan ayam KFC..
"betul tak farah??"

sepanjang proses kami membungkus dan menyiapkan persiapan jamuan kelas..
kami 'dihiburkan' dengan nyanyian karaoke abah Dewi ..
(suara abah dia memang sedap..tak tipu.. bagi aku la...)
dan juga syarahan agama dari dia..

lepas siap kerja..sementara nak tunggu Aizuddin datang dan budak2 yang lain balik..
kami bermain kad UNO.. dan, aku banyak menang..juara bertahan 3 kali..heheh

p/s .::. kepada budak2 yang lain..bukan tak nak belanja korang sekali tapi duit aku tak cukup la.. next time aku balanja korang pulak ya..

lepas itu kami pun balik..

ps .::. farah! jom sampul jajan..eheheheheee

sabtu / 7:15 pm / 14 Nov 2010



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...