when he ask me again...

As Salam..

hidup ini memang benar2 mencabar.., betul tak?? kalau la aku tahu yang dia nak cakap mengenai benda itu lagi, semestinya aku tidak akan mesej dengan dia..alahai...

including this time.., this is the second time he told me that he really like me..OH MY GOD!!
siapa lagi si jejaka itu kalau bukan fizi.. aduyai..
masalah betol la dengan mamat yang seorang ni.. mahu diberitahu berapa kali baru dia paham???
wah..rosak2..spoil betol laa..

masa tu tengah cerita2 pasal perut buncit..aleh2 x pasal2 boleh tukar topik pulak dah..
ermm..kejap eaa.. aku nak tulis satu mesej dia kat sini...

...........
...........
...........

Aleh muke awk nk senam...x de lh,huhuhu....awk, kite cple nk....

wah!! tak pasal2 betol mamat yang sorang nie.. senang2 jer tangan dia tu menaip mesej hantar kat aku..
menyirap jugak la aku tadi..huh
aku lepas tu apa lagi..direct terus cakap pada dia..

Ishk., xnk la..

tapi nasib baik fizi ni xde masalah sangat..aduyai..
inilah yang membuatkan aku malas nak mesej dengan dia ni lagi ni.. nak aje aku off handset aku, tapi nanti aku jugak yang susah..aduyaiii..

~i want to be alone~

p/s .::. pernah kenal seorang lelaki yang mengaku dia adalah sex maniac.. MASYA ALLAH..

ahad / 2:07 am / 17 okt 2010


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...