tanjung piai...

As Salam..
this time nk citer psl kem ibnu sina..
enjoy youselves..



kem ini disertai oleh 8 buah sekolah..
sdaha hantar 25 org..
kalau diikutkan rancangan, kami akan kesana dgn menumpang bas SMKDPB..
tp hnya 10 dr kami sahaja yg menumpang.., yg lain2 naik kenderan lain..
sblah ini ialah gmbr kami ketika didalam bas SMKDPB..
oleh krn kami yg sampai dahulu.., maka kami sesuka hati boleh memilih tempat duduk..
dan kami dgn sepakat hati memilih tempat duduk yg paling belakng.., dimana budak lelaki mmng suka duduk kat situ.., nasib la ye cik abg2 oi.. sape cpt dia dpt.. itulah hikmahnya apabila kami datang awal..


kat sebelah ni ialah tugu tanjung piai.. as you can see at besides.., SELAMAT DATANG KE TANJUNG PIAI.. 
 bertolak dr SMKDPB lbh kurg pukul 3 -330 ptg.., so, smpi sana lbh kurg stgh jam dr masa yg dinyatakan diatas.. 
sepanjang kiteorg di sana.., aktiviti kami hnyalah bljar dan study.. dan., ini ialah gmbr aq masa tido dlm kelas..
aq tak akan paparkan gambrnya seperti gambr2 lain diatas sbb ia hnya akan buat aq bengang.. "terima kasih kpd kawan2 aq yg terbaik didunia"...terima kasih jgk sbb sebarkan di FB..
rasanya tak perlulah utuk menceritakan perihal jadualnya yg ketat.., x patut rasanya.., tp aq agak sedikit merungut mengenainya.., bak kata penolong camp komanden.. "kamu semua ni bkn tahap pelajar GALUS tp tahap pelajar IBNU SINA" dan ini jgk dialog dia "kamu ni tak layak jd pelajar IBNU SINA"

 pada hari ketiga kami disana.., pihak kem dgn baik hati menyediakan satu aktiviti riadah untk kami.., kami dibawa ke Taman Negara Tanjung Piai.., tp seperti yang sepatutnya kami jangka.., kami tidak akan ke sana dgn menaiki bas or kereta tp akan berjalan kaki.., aktiviti kali ni aq beri nama merentas desa.. oleh kerana kumpulan nabila ialah kumpulan pertama yg memulakan merathon dan aq pula merupakan kumpulan perempuan terakhir yg memulakan larian (joging sbnrnya) aq agk ketinggalan dibelakng.. tp akhirnya aq merupakan org pertama yg sampai kegarisan penamat.. aq bangga sesangat sbb aq merupakan org yg berbadan gemuk!! dan smpai shja disana.., ada bbrapa org peserta dr skolah lain menanyakan samada aq nie atlet..hheheh..hahha.., aq kata ya tp aq explain yg aq nie atlet balingan shja..

di sana.., ckgu hnya beri kami masa 10 minit utk melihat sekeliling taman negara... memang x cukup masa pun.. so, kami pelajar perempuan sdaha hanya duduk dan berbual dan ketawa dan bergambar..

ada bnyk gmbr lagi yg aq nk masukkan pada entri kali ini.., tp aq xnk melambtkan loading page nie.., so aq akan sediakn link.., kalau readers nak tengok gmbr2 kami disana boleh tekan link2 yg disediakan ini...

di atas ialah gmbr yg dilabel dgn nama IBNU SINA.., ada jgk gmbr yg menarik tp tidak disertakan dalam link2 diatas.., untk mellihatnya.., dalam satu2 link itu.., tekan anak panah undo dibahagian atas.. 

berikut merupakan gmbr favourte aq..









its looks very very very very fun right??? if i can be like them.., or if i can be at there with them..





dah la.. sampai sini jer.. nti blog nie berat la pulak.. kalau still x puas., tekan link yg disediakan di atas td..

p/s .::. ada ubi ada batas ada hari aku balas.. senyum sokmo!!
selasa / 10:32 pm / 12 okt 2010


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...