apabila you're not alone berkumandang.....

As Salam..

Alhamdullillah.., akhirnya muncul satu islah dalam diri aku.. akhirnya hidayah dari Allah telah turun kepada aku..
islah dan hidayah yang aku maksudkan bukanlah besar sangat, hanya keinginan untuk belajar dan mengulangkaji umtuk exam aku. ^_^
dari jam 11:30 pg hingga 6:30 ptg aku tidak keluar bilik., walaupun tidak kesemua masa yang dinyatakan aku gunakan untuk belajar namun aku cukup gembira..

tapi bukan ini sebenarnya yang aku hendak tulis dan cerita. Apa yang sebenanya yang aku nak cerita ialah..
  
tadi, semasa aku sedang belajar sambil mendengar lagu dari lappy.,  lagu you are not alone berkumandang.. nyanyian hebat dari arwah Mikail ini betul2 buat aku teringatkan sahabat atau lebih tepat lagi bekas sahabat aku.. dulu masa kami masih bergelar sahabat kami selalu menyanyikan lagu ni bersama-sama. huhuh.., rindu pula dengan suasana tu..,, biasanya dia yang akan nyanyiankan lagu tu bila aku duduk sebelah dia..
sayu pulak rasanya.. fighting!!
(^_^)
alahai la.. kenapa la pulak nak sayu2 nie.. kool.....kool....
memang tabik spring la pada arwah mikail nie.. sampai sekarang nie aku masih menjiwai lagunya...

kepada sahabat-sahabat diluar sana.. hargailah sahabat yang masih berada disisi anda..
hargailah mereka seumpama mereka akan melangkah pergi pada keesokan hari..

kepada bekas sahabat aku.. aku harap sangat suatu hari nanti kita akan kembali bertegur sapa
rindu rasanya hendak saling berbalas SMS ..., semua pesanan dan mesej best2 yang kau bagi aku tak buang lagi.. aku harap sangat kita dapat jadi kawan kembali.. aku harap sangat yang perkara tu tak pernah terjadi., kalau boleh diputarkan masa aku harap sangat dapat menghalang perkara itu daripada berlaku.. aku harap sangat.. mungkin segala kekacauan ini tidak akan pernah berlaku..

jika ada jodoh lagi dalam persahabatan kita.., INSYA ALLAH aku akan jaganya dengan baik..
AMIN

~you are nott alone~
p/s .::. salam rindu dan sayang
sabtu / 9:54 pm / 16 okt 2010

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...