nak meletup!!

mcm bosan jer sjk kebelakangan ni
hidup aq dh mcm komputer
Go to fullsize image
pagi pergi sekolah
ptg pergi perpustakaan
kalau ada tuesyen kena pergi tuesyen
bosan nyer
Go to fullsize image
aq rasa aku macam nk hidup bersendirian mcm dulu la..
xde spe2 yg akan mempengaruhi keputusan aku
Go to fullsize image
rasanya kalau aku xnk pergi perpustakaan
nabila kecik hati x eik?
ermm

jauh la perpustakaan tu
15-20 minit perjalanan tu..
huh

sejak kebelakangan nie aku rasa macam nak meletup

pesanan: fara, ko sorang jer yg baca blog aku nie, klu ko baca jgn citer kat kawan2 yerk!
and kpd maizura jugak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...