kecik hati dgn kwn!!

apa perasaan anda bila anda sebagai kawan yang selama ini menjadi tempat kawan2 anda yang lain mengadu kini diketepikan??? apa perasaan anda????!!!!! mesti rasa macam dah tak diperlukan lagi kan?

dalam dunia ni tak ada sesiapa pun yang suka dirinya diketepikan.. betul x?? sama jugaklah mcm aku.. walaupun aku sering menunjukkan ekspresi seperti aku ini seorang yang tak ada 'perasaan'.. tapi aku ni manusia jugak!! manusia mana tak ada perasaan?? betol x??
pembunuh bersiri, perogol bersiri, penagih dadah pun ada perasaan tau!! malah pengebom berani mati kat palestin tu pun ada perasaan!!

tapi bila difikirkan balik.., mungkin kawan aku tu x mahu aku rasa terbeban dgn masalah dia.. kalau macam tu yang dia fikir maknanya dia belum cukup mengenali aku lagi!! kalau dia cukup kenal dengan aku.., dia akan tahu yang aku ni umpama sebuah buku diari yang berkunci yang boleh menyimpan banyak cerita tanpa perlu diragu-ragukan lagi..

gunakan lah khidmat aku tanpa was2 wahai kawan ku!! seorang kawan yang sejati adalah ditugaskan untuk berada disisi kawannya disaat kawannya memerlukan!! bukan hannya waktu kawannya senang sahaja!!

kawan oh kawan!! sedarlah!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...