x siap lg..

hasil tangan aku yang pertama belum siap lagi..aku dah macam tak ada mood nak teruskan cerita tu sebab watak utamanya dah 'melarikan diri'..(korang paham ke maksud melarikan diri tu??)..so.., oleh kerana minat aku masih menebal pada penulisan.., aku dah sediakan plot dan watak untuk cerita aku yang kedua dan watak utamanya tak lain tak bukan ialah kawan aku sendiri...haha.., aku tak akan dedahkan siapa kawan aku yang bertuah itu tapi kalau hasil tangan aku yang satu ini dah siap mungkin INSYA ALLAH aku akan bagi tahu.. buat masa sekarang ni biarlah rahsia dulu yee.. tapi bagi memantapkan lagi cerita aku tu.. aku telah menokok tambahkan sedikit fakta cerita yang asal untuk menyedapkan cerita.. korang semua janganlah risau sebab aku dah mintak kebenaran lisan dah dengan empunya badan..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...